Snabba returer
Följ de enkla stegen nedan för hur du returnerar dina oönskade föremål.
-
1. Registrera din retur
Klicka HÄR för att starta din retur med vår returpartner ZigZag.
Du kommer att omfattas av ZigZags villkor och integritetspolicy.
-
2. Skicka din retur
Gå vidare till portalen så får du möjlighet att välja en transportör för att fullgöra din retur.
-
3. Vi gör resten
När vi har mottagit detta återbetalar vi beloppet för de returnerade varorna och skickar ett meddelande till dig via e-post. Detta kan ta 3-5 arbetsdagar från det datum vi får returen.
Godkända returer är i perfekt skick och begärs inom 30 dagar efter mottagandet. Frågor om returer som faller utanför policyn kan ställas via vår kundtjänst som du kan nå genom att klicka HÄR
Du kan läsa vår utökade returpolicy nedan för fullständiga villko.
Vår returpolicy är enkel! Du har 30 dagar på dig från dagen för mottagandet av din vara att påbörja en retur. Vi accepterar returer för alla beställningar, förutsatt att de är i perfekt skick. Det betyder att de är oöppnade, oanvända och att eventuella tätningar är intakta.
Om du får en skadad, felaktig eller ikorrekt vara, vänligen kontakta vår kundtjänst via Mitt konto som kommer att lösa detta åt dig från fall till fall. Se till att du har fotografiska eller videobevis för att hjälpa oss att behandla ditt anspråk så snabbt som möjligt.
Observera att vi inte erbjuder byten. Du måste göra en ny beställning och returnera ditt original för återbetalning.
Denna policy erbjuds utöver dina lagliga rättigheter.
För att granska returkostnaderna, vänligen inled din retur genom att använda härKlicka här för att starta din retur.
Klicka här för att starta din retur.
Din återbetalning bör returneras till ditt konto inom 5 arbetsdagar och vi skickar ett e-postmeddelande för att meddela dig att den är på väg!
Om du inte får din återbetalning och det har gått 10 arbetsdagar sedan du fick vårt e-postmeddelande, måste du kontakta vår kundtjänst via ditt konto.